החלטת שמגיע לעסק שלך מוצרי פרסום משתלמים ומתנות טובות שיובילו את העסק למעלה? מעולה. אבל איך תחליט איזו מתנה תתאים ללקוחות, הספקים או העובדים, מתנות כאלה שהם באמת יאהבו?

איך בוחרים מוצרי פרסום?

הנה מספר נקודות חשובות שכדאי לדעת לפני שבוחרים מוצרי פרסום ומתנות לחברה:

  • מהו קהל היעד של החברה? האם מדובר בגברים או נשים האם מדובר בילדים או מבוגרים. כדאי לחשוב מה משותף לקהל היעד ומצד שני מה מייחד אותו.
  • מעמד המתנה – יש לחשוב האם המתנות או גאדג’טים ינתנו במעמד פגישה עסקית, פגישת מכירה, סיום פרויקט או אספקת סחורה ללקוח. כל פרק זמן אחר שתחליטו להגדיר לפניכם תשנה את המתנה הייחודית שתרצה לשתף ולתת ללקוח.
  • לדוגמא למעמד מתנה – מרכז שירות יכול להשתמש במוצרי פרסום שלו בזמן שהלקוח אוסף את הרכב. הוא יכול לשים לו מראש עץ ריח ממותג ברכב, הוא יכול לצרף מחזיק למפתחות לרכב, ואפשר להוסיף עט ממותג לחשבונית, הכל כדי להקסים את הלקוח.
  • האם אפשר להשתמש במוצרי קד"מ כדאי להעביר מסר? באופן חד משמעי התשובה היא כן. ניתן להעביר מסר שיווקי של העסק על ידי מתנות. אפשר להעביר חזון של החברה ואפילו לשתף מטרה כמו שמירה על הסביבה ותרומה לחברה על ידי העברת מסר ייחודי.
  • דוגמא לשימוש חכם במוצרי פרסום – חברת גינון יכולה להשאיר בבית של לקוח פוטנציאלי עציץ עם הלוגו של החברה ומספר טלפון ליצירת קשר. לקוח שקיבל עציץ ממותג במתנה ירגיש מחויב כלפי החברה ואפילו יסגור עסקה איתה.

מוצרי פרסום מותאמים ללקוח

לסיכום, בדיקה של צרכי הלקוח הפוטנציאלי והתאמה מירבית של מוצרי פרסום ומתנות מותאמות ללקוח תגרום לקירוב מצידו לעסק ולסגירה עתידית עם החברה. לקוח כזה יקבל מתנה וירגיש מוערך מצד החברה, החברה המפרסמת תקבל פרסום עם מסר שיווקי מנצח שיוביל את העסק צעד אחד קדימה.