אם יש לך מרכז שירות או מוסך ואתה רוצה עוד לקוחות, אתה יכול לחזק את הקשר האישי עם הלקוחות הקיימים והגדלת אחוזי הלקוחות החוזרים על ידי מוצרי פרסום.

למה בעצם מוצרי פרסום ומתנות חשובים כל כך לעסק כמו מרכז שירות או מוסך?

 

בישראל, כמו שכולם יודעים, אתה תמיד מפחד ש"ידפקו אותך". הישראלי תמיד מפחד לצאת פראייר ובמיוחד כשאנחנו הולכים למוסך. הרי אנחנו לא יודעים באמת מה המוסכניק עושה לנו באוטו, האם באמת יש תקלה? האם המוסכניק המציא? והאם יש תקלה אמיתית, האם הוא באמת מטפל ברכב כמו שצריך? רוב הפעמים אין לנו דרך אמיתית להיות בטוחים במאת האחוזים שהרכב שלנו מטופל כמו שצריך ושלא “דופקים” אותנו.

לכן, רובינו נעדיף ללכת למקום שאנחנו כבר מכירים, שהמליצו לנו עליו בדרך כזו או אחרת, משהו שכביכול נותן אישור שכנראה הכל יהיה בסדר. אחת הדרכים ליצור קשר חזק ואינטימי עם הלקוח, ולתת לו הרגשת בטחון, זה פשוט להראות שאכפת לך,. להשקיע ולתת ללקוח תחושה טובה, שכאן זה יכול להיות מוסך הבית של  ופה מבינים אותו והוא יקבל את השירות הטוב ביותר. אחת הדרכים הטובות והפשוטות לעשות זאת זה על ידי השקעה בלקוחות. דרך אחת להשקיע בלקוח היא נתינת מתנות קד"מ עם מסר שזוכרים. למוסכים יש את הגישה למפתחות של הלקוח ולכן האפקט הוא עצום על האמון של הלקוח בבעל המוסך.

 

מתנות ממותגות משפרות יחס בין הלקוח למוסך

 

דמיין סיטואציה: אתה מגיע למוסך  בפעם הראשונה ואולי אפילו קיבלת המלצה אחת או שתיים אבל אינך מכיר את המקום. כשאתה נכנס למשרד, פקידת הקבלה מקבלת אותך ומציעה לך לשתות משהו חם או קר בכוס ממותגת של המוסך, מגישה לך סוכריה ממותגת עם לוגו ושם המוסך שרשום עליה “אתה בידיים טובות”. כבר על ההתחלה יש ללקוח הרגשה טובה שאכן אכפת למוסך ממך, ומוריד את החשש הראשוני.

לעיתים אתה שם לב שבעצם כל המוסך ממותג, שהכל נראה טוב ואתה בוחר להשאיר את הרכב ביידים הטובות של המוסך. כשמגיע שלב האיסוף הרכב מהטיפול במוסך, מחכה לך חשבונית בתוך מעטפה ממותגת של המוסך. אולי אפילו מחכה לך עט ממותג עם לוגו המוסך ושוב משפט בסגנון “שמחים שהצטרפת למשפחת XXX, אתה ביידים טובות”. אתה ממשיך ואוסף את מפתחות הרכב כשלמפתחות מחובר מחזיק מפתחות יפה ואלגנטי, עם פותחן בקבוקים או פותחן עגלות לסופר. מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות העסק גורמות ללקוח להיות מאושר מהמתנות הקטנות שהלקוח קיבל.

 

לאחר מכן אתה מגיע לאוטו, ואתה רואה ששמו לך עץ ריח ממותג של המוסך, שרשום עליו, “נסיעה טובה ובטוחה, מרכז שירות ישראל ישראלי”. באותו רגע אתה המום! מרוצה מאוד מהטיפול ומהיחס, הכל משדר את האכפיות של המקום וכמה שחשוב לו שתהיה מרוצה, ומרגיש ממש בבית. אתה נוסע חזרה הביתה, מרוצה מהריח שמפיק עץ הריח הממותג שקיבלת במתנה, מהמחזיק מפתחות השימושי, מהעט ששמת כבר באוטו או בכיס ומהיחס ואתה מרגיש שמצאת מקום מסודר שמתייחס אליך יפה ואכפת לו ממך. ובינינו, מה הסיכוי שכל עוד האוטו עובד טוב, לא תחזור למקום עם כזה שירות?

 

קשר אישי עם מוצרי פרסום

 

זו החשיבות של יצירת קשר אישי וחיבור עם הלקוחות והעברת מסר חיובי, במקרה שלנו של “אתה בידיים טובות” מובילות היום בכל מרכז שירות ומוסך, השימוש הנכון של מוצרי פרסום ומתנות ממותגות.