מוצרי שיווק ופרסום יכולים להיות דרך יעילה להעביר את שם המותג והמסר שלך בפני לקוחות פוטנציאליים. אבל כמה זמן המוצרים האלה באמת נשארים אצל הלקוחות?
במאמר זה, נחקור את תוחלת החיים הממוצעת של פריטי קידום מכירות ונספק טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהשקעת הפרסום שלך.

 

תוחלת החיים הממוצעת של מוצרי שיווק ופרסום:

מחקרים הראו שתוחלת החיים הממוצעת של מוצרי קידום מכירות משתנה בהתאם לסוג הפריט. לדוגמה, לכלי כתיבה יש תוחלת חיים ממוצעת של כשישה חודשים, בעוד פריטי לבוש כמו כובעים וחולצות טריקו יכולים להחזיק מעמד עד שנתיים.
המפתח הוא שככל שהלקוח יכול להשתמש בפריט ארוך יותר, כך המותג שלך יקבל יותר חשיפה.

 

גורמים המשפיעים על תוחלת החיים של פריטי קידום מכירות:

מספר גורמים יכולים להשפיע על תוחלת החיים של מוצרי קידום מכירות, כולל איכות הפריט, תדירות השימוש בו והשימושיות של הפריט. לדוגמה, בקבוק מים איכותי שלקוח משתמש בו יומיומי, ככל הנראה יחזיק מעמד זמן רב יותר ממחזיק מפתחות באיכות נמוכה שיחליד במגירה.

 

טיפים להפיכת מוצרי השיווק והפרסום שלך ליעילים יותר:

כדי להפוך את מוצרי השיווק ופרסום שלך ליעילים יותר, שקול את העצות הבאות:

  • בחר פריטים באיכות גבוהה שהלקוחות ישתמשו בהם לעתים קרובות.
  • בחר מוצרים הרלוונטיים לקהל היעד שלך.
  • הצע פריטים שימושיים מגוונים, כגון תיקים או מטענים לטלפונים.
  • מתגו את הפריטים בצורה בולטת עם הלוגו והמסרים שלכם.
  • שקול להציע מגוון פריטים כדי לשמור על המותג שלך בראש.

 

לסיכום

מוצרי שיווק ופרסום יכולים להיות השקעה רבת ערך באסטרטגיית השיווק שלכם, אך חשוב להבין כמה זמן פריטים אלו יישארו אצל הלקוחות שלכם.
על ידי בחירת פריטים איכותיים, בחירת מוצרים רלוונטיים ושימושיים לקהל היעד שלך ומיתוג הפריטים בצורה בולטת, תוכל להאריך את תוחלת החיים של מוצרי הקידום שלך ולהפיק את המירב מתקציב הפרסום שלך.