כיום נראה שכל קהל יעד מראש חשוף ליותר מדי מידע מכל הסוגים, כולל מידע פירסומי על כל סוגיו.
המצב הזה הביא לכך שספקי שירותים ומוצרים רבים נאלצים להילחם בצורה אינטנסיבית על תשומת הלב של כל אחד מהקונים הפוטנציאליים שלהם. אחת הדרכים להשיג מטרה זו היא באמצעות השקת מוצרי קידום מכירות שונים המעניקים ערך מוסף, ויחד עם זאת חודרים לתודעה הצרכנית של קהל היעד.

 

למי מיועדות מחברות מעוצבות?
 

מוצרים משרדיים מהווים נדבך חשוב בתחום מוצרי קידום מכירות, משום שמדובר בפריטים שתמיד יש להם שימוש רב,
הם מלווים את המשתמשים לאורך זמן, ולכן משמשים בצורה יעילה ביותר גם את קהל היעד הפוטנציאלי – וגם את המפרסם.
מדובר במוצרים שיחסית פשוט להפוך למוצרי פרסום באמצעות הדפסת לוגואים, והעלויות של מוצרי קידום מכירות אלה יחסית נמוכות.
קהל היעד העיקרי של פרסום באמצעות מחברות ממותגות אלו הוא נערות צעירות שעשויות להשתמש בהן
למטרות שונות, החל מצורכי בית ספר בסיסיים, דרך רשומות יומיומיות, ניהול יומן, ועד התכתבויות
אינטימיות ואישיות בין חברות (בני נוער רבים כיום דווקא מנסים לברוח מהעולם הסלולרי שנכפה עליהם).
ניתן ליצור מחברות בעיצוב אישי גם לבני נוער, או כאלו העונות על הגדרת “יוניסקס” ומעניינות באותה המידה את שני המגדרים.
לשם כך יש לבחור ציורים ניטרליים אך יפים, ולשלב בהם את האלמנטים של מיתוג החברה – לוגו, סלוגן, דמות אופיינית כלשהי וכיוצא באלה.

 

מוצרי פרסום נוספים לדור הצעיר
 

הדור הצעיר מהווה כוח קנייה משמעותי, משום שהוא מסוגל לנצל מקורות רבים של כספים – מצד אחד, בני נוער רבים
מתחילים לעבור בגיל יחסית צעיר ומסוגלים להשקיע את מה שהם מרוויחים בתחומי העניין שלהם באופן ישיר.
אחרים מקבלים כסף מהוריהם או אפילו מהסבים והסבתות. במילים אחרות, מדובר בקהל אטרקטיבי עבור חברות בתחומים שונים.
מוצרי פרסום שונים שיכולים להתאים לדור זה כוללים כל דבר שנראה להם יפה ושימושי – נרתיקים, מוצרים משרדיים נוספים כגון מרקרים ממותגים, מימיות (לאלה המתעניינים בספורט ובהקשר של מוצרים המתחברים לאורח החיים הספורטיבי) ועוד.
כך, באמצעות השקעה בייצור מחברות מעוצבות, וכן מוצרי פרסום אחרים עבור בני נוער ובעיקר נערות מהווים השקעה נכונה ביותר עבור חברות בתחומים שונים.

 

אילו מחברות מעוצבות ימשכו את תשומת לבן של נערות?
 

על מנת ליצור מחברות מעוצבות באיכות טובה, כדאי לחשוב מראש על האלמנטים השונים שבטוח יכבשו את ליבן של הנערות הצעירות.
לדוגמא, כיום ידוע שרבים מעדיפים מחברות ספירלה על פני מחברות סיכה. יתר על כן, המחברות האיכותיות ביותר
הן בעלות הספירלה הכפולה, שמוסיפה תוחלת חיים ומאפשרת ליצור מחברות עבות במיוחד – מה שמצדו מבטיח שקהל היעד
הפוטנציאלי שלכם ישתמש בהן לאורך זמן. כל אלה מהווים דרכים מצוינות להשיג את תשומת הלב של קהל היעד המורכב מנערות צעירות.
אלמנטים חשובים נוספים הם, כמובן, התדפיס שעל הכריכה. חשוב מאוד לעצב תמונה שלא תגרום לרצון לכסות את המחברת במדבקות או לצפות בצבעים אחרים או בעטיפות שיותר מתאימות לקבוצת קהל היעד.